Adam's Wrath (Hněv Adamův)

Adams Wrath Typ produktu: dobrodružství
Autor: Lisa Smedman
Rok vydání: 1994
Hněv Adamův přenese družinu dobrodruhů k Ostrovu utrpení. Nejsou si sice vědomi, že se ostrov tak jmenuje, ale mají šanci to poznat na vlastní kůži hned od prvních okamžiků. Obchodmí plavidlo, na které se nalodili, ztroskotá na mělčině a trosečníkům nezbývá, než doplavat ke vzdálené pevnině. Ledová voda však z obyčejného plavání dělá vysilující dřinu. Když se na kost promrzlí vydrápou na zasněženou pevninu, náhodě jim přivede do cesty Hanse Giesbrechta, který zde již dlouhou dobu žije životem trosečníka a ze setkání má stejnou radost jako sami hrdinové. V dáli je z místa setkání vidět lidskou vesnici, ale Hans tam promrzlé dobrodruhy nechce zavést, naopak je raději vede úplně jiným směrem. Vesnice totiž nepatří mezi bezpečná místa na tomto ostrově...
Setkat se v Mlžné zemi s temným vládcem vládcem je zážitek, který si raději nechají ujít i velcí troufalci. Stát se protivníkem temného vládce je noční můrou každého odvážlivce. Ale padnout mu bezmocně do rukou? To vyžaduje pevné nervy a chladnou hlavu, aby se z toho člověk dostal alespoň trochu živý. A také se to málokomu může podařit. A komu se to podaří, ten nebývá zrovna tak živý, jak by si představoval. Hněv Adamův je dobrodružství stavěné pro postavy na 5 - 7. úrovni a DM by se do něj neměl pouštět pokud skutečně většina postav není alespoň na páté úrovni. Dobrodružství je v klasickém rozsahu 64 stránek a dělí se do logických částí, čímž se celý příběh dá snáze rozložit na několik herních sezení.
Dobrodruzi jsou postaveni do dosti odlišné situace než v jiných příbězích, a aby mohli pokračovat ve svém nelehkém životě, chtě nechtě se musí zúčastnit závodu s časem. Mají však vůbec šanci na úspěch? To je již jen na nich, na jejich ostrovtipu, týmové spolupráci a na umění využít všech svých předností.
Příběh z Lamordie je svým způsobem pro Ravenloft typický. I když co je typické pro tak nesourodé prostředí, kde je jediným skutečným pojítkem dominance zla? Jsem přesvědčen, že pro postavy, kterým se podaří vydržet až do konce příběhu, nebudou body zkušenosti hlavní odměnou. Základním předpokladem úspěchu DM je dokonale se sžít s postavami v příběhu a mít přehled v souvislostech. Naštěstí tomu hodně napomáhá dobré zpracování ze strany autorky.
Hodnocení (jako ve škole):
Hratelnost: 1-
Náročnost na přípravu: 2
Napsal Vannax 13.01.2007
Zaslat reakci na článek
Velikost okna: [1] [2] [3]
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
ČAS neregistrovaní : 0.0014128684997559 sec;
Nenalezeny žádné záznamy.
1 až 20 z 30 >
Podobné články
ČAS 0.094635009765625 secREMOTE_IP: 54.81.166.196