Ono se občas stane, že se do takové pozice dostane i běžná postava jen proto, že hráč neví co dál, a tak provádí sebevražedné akce. Osobně jim v takové chvíli připomínám, že můžou ztratit třeba ruku, ale zůstat naživu :-)
A jinak s tím článkem nesouhlasím v tom smyslu, že taková postava může být i úplně jiná než popsaná. Vzpomínám si třeba na Michaela Douglase ve filmu Free Fall (Volný pád) - jeho D-fense nemá co ztratit, ale přesto se chová jinak než napsal Vannax. I když si je (minimáně v závěru) vědom toho, že dříve či později zemře.
Jinak k takové postavě - dovedu si jí představit v jednorázové hře, kde má nějak daný cíl, ale v dlouhodobější hře se nutně musí změnit, jinak její příběh bude dost neuvěřitelný. Ať už tedy umře, nebo získá nějaký smysl života.