-
Předmluva
Poklady v RPG jsou plné truhel zlatých mincí a šperků a drahokamů nevýslovné hodnoty. RPG jsou plné i peněz a ceníků, trpasličích bank a šperků http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/poklady-penize-a-finance-v-rpg.html
-
Předmluva
Tento článek vznikl z dávné diskuse v reakci na zjištění, že mnoho, dost možná velká většina hráčů fantasy RPG nejenže sama nejezdí, http://www.sun.d20.cz/clanky/stripky/kone-a-jezdectvi-v-rpg.html
-
Slidy jsou v angličtině, ale měly by být snadno pochopitelné i pro neangličtináře.
Stáhnout průzkum
Přehled témat/otázek:
Rozsah kampaní VS frekvence http://www.sun.d20.cz/clanky/RPG-odborne/rpg-seminarka-systemy-a-streamy.html
-
Předmluva
Tento článek mluví o historii DnD licencí a licencování, ale fakticky jde o historii právě jedné licence - OGL, "Open Game License verze 1.0a", http://www.sun.d20.cz/clanky/RPG-odborne/historie-dnd-licenci.html
-
Zabij své cliffhangery
Originál, srpen 2016
Kickstarter na Neviditelné Slunce mě dovedl k hlubšímu zamyšlení nad tím jak vést hru ve světě nejistých http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/zabijte-sve-cliffhangery.html
-
O čem vlastně už byla řeč
Přišel čas věnovat chvíli pozornosti tématu, které se ve Scénáristice snažím pokud možno spíše obcházet a moc do něj nezabíhat: http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/rpg-scenaristika-22-sroubky-a-soucastky.html
-
Na systému záleží
Jak nebezpečné jsou boje, jak moc má smysl dělat něco jiného, než jen útočit, jaké jsou šance na úspěch akce nebo manévru, jaký je http://www.sun.d20.cz/clanky/RPG-odborne/na-systemu-zalezi-jak-moc.html
-
Reportáž na YT
Titulky - direct download
Titulky jsou v běžném formátu SRT. Co s nimi můžete udělat:
Můžete si stáhnout záznam z YT ve formátu http://www.sun.d20.cz/clanky/kultura/titulky-k-d-d-lessons-from-a-media-panic---retro-report.html
-
Přístupy a rizika
Původní článek je od Rob Donoghue k dispozici zde (leden 2018).
Všechny použité piktogramy jsou z této databáze.
Je http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/fae-rizika.html
-
Chcete zkusit zahrát si RPG, ale vždycky jste se těch divných lidí s kostkama báli? Jste veteráni schopní se do krve zhádat o vliv ADnD nebo DrD+ na duševní http://www.sun.d20.cz/skupina/186/clanky/hrani-rpg-brno.html
-
Mimořádná kniha jmen Garyho Gygaxe - Gary Gygax's Extraordinary Book of Names
Autoři: Malcolm Bowers, Gary Gygax
Rok vydání: 2004
206 http://www.sun.d20.cz/clanky/kultura/5205.html
-
Článek byl napsán 2 roky před publikací Fate Core.
Dřívější edice místy (pro některé vybrané hody) používaly mechaniku zvanou "spin" - v podstatě šlo http://www.sun.d20.cz/clanky/RPG-odborne/castecne-uspechy-a-hody-bez-selhani-ve-fate.html
-
Přijde chvíle, kdy člověka znudí „západoevropské“ herní prostředí a začne hledat něco originálního. Pod originalitu lze schovat mnohé, od změny žánru po http://www.sun.d20.cz/clanky/produkty/5153.html
-
Stvoření al-Qadim
Al-Qadim vznikl ve stejné době jako herní prostředí pro Dark Sun na konci roku 1990 a začátku roku 1991. Hlavními designery http://www.sun.d20.cz/clanky/produkty/5102.html
-
Rekapitulace jako součást hry
Rekapitulace předchozího děje je důležitou součástí struktury herního sezení. Je na vás, abyste ji dělali dobře. Proč http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/umeni-rekapitulace.html
-
Hradební privilegium patřilo mezi natolik významná, že si právo ho udělovat ponechal v ruce panovník. Hradby se navíc staly jedním z nejcharakterističtějších http://www.sun.d20.cz/clanky/kultura/historicka-mesta-6-vojenstvi.html
-
Originál, září 2014
Ahoj. Jmenuju se John a vymýšlím hry. Spoustu her. Za dvacet let jsem navrhl přes dvacet roleplayingových her. Mám svůj podíl i http://www.sun.d20.cz/clanky/RPG-odborne/sachy-nejsou-rpg-iluze-herni-rovnovahy.html
-
[Překlad] Fate 4e Core System
Stav: 100%
STAHUJTE ZDE
Použitý překladový klíč, průběžně vznikal v http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/preklad-fate-systemove-nastroje.html
-
Pozn. 1: Snažil jsem se překládat uhlazeněji; abych ušetřil čas, tak jsem se místy méně soustředil na přesnost obratu a překládal jsem spíše významově.
Pozn. http://www.sun.d20.cz/clanky/RPG-odborne/co-znamenaji-atributy-dovednosti-pristupy.html
-
Exkurz: Řemesla a obchod
Téma řemesel a obchodu je rozsáhlé a občas je mnohem lepší než obecné teoretizování uvést pár příkladů umožňujících obrázku http://www.sun.d20.cz/clanky/kultura/historicka-mesta-14-exkurz-remesla-a-obchod.html
-
Úvodní poznámka: překlad není příliš zahlazený (nemyslím, že by to bylo důležité). Výtah z diskusí je obecně krácený (chtěl jsem odtamtud vytahat hlavně http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/fate-kombinovani-pristupu-ve-fae.html
-
Chyťte svůj dech!
Originál, 5. října 2012
Včera při večeři má dcera stále mluvila o tom, jak má "více dechu" než její malý bratříček. Ta myšlenka http://www.sun.d20.cz/clanky/RPG-odborne/chytte-svuj-dech.html
-
Překlad vložen do originální grafiky zde.
Ravenloft v novém provedení
Zabočili jsme za roh a tam byl upír.
Zaúpěl jsem a obrátil http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/5104.html
-
Romans je jihofrancouzské město v Dauphiné, ležící na řece Isére, přítoku Rhôny. Není v podstatě ničím zajímavé, vyjma dvou skutečností: v letech 1579-1580 http://www.sun.d20.cz/clanky/kultura/historicka-mesta-13-exkurz-romans.html
-
Tento článek má poněkud nezvyklou stavbu:
Na začátku naleznete TLDR vysvětlení k posílením
Následně uvádím nějaké rady z praxe k tomu, jak s posíleními http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/fate-posileni-co-jak-proc.html
-
Úctyhodný neúspěch
Originál, 23. listopadu 2015
Tohle je další z těch myšlenek, u nichž si nekladete žádný nárok na originalitu, ale rád bych http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/uctyhodny-neuspech.html
-
Město, to je především hromada lidí žijících nebo se alespoň mačkajících na jednom místě, chudých i bohatých, mluvících jazykem srozumitelným i cizím http://www.sun.d20.cz/clanky/kultura/historicka-mesta-2-obyvatele.html
-
Člověk českého středověku; Nodl, Martin a Šmahel, František (editoři)
Kompilace o různých „typech“ českého středověkého člověka od řady známých http://www.sun.d20.cz/clanky/kultura/historicka-mesta-11-literatura.html
-
Drama, návaznost a výsledky scén
originál, 10. října 2014
Tohle je jedna z těch záležitostí, které ukazují, kde spolu příběh a hra tančí velmi podivnými http://www.sun.d20.cz/clanky/RPG-odborne/drama-navaznost-a-vysledky-scen.html
-
Když se řekne město, tak si všichni něco představíme. Problémem je, když má dojít na přesnější vymezení, co to je „město“, zvlášť když má odpovídat realitě. http://www.sun.d20.cz/clanky/kultura/historicka-mesta-1-co-je-to-mesto.html
-
Počtení a pokoukání to sice bývá hezké a užitečné, ale… části konzumentů po jisté době začne něco chybět. A to dokonce i tam, kde by chybět nemělo (Cityscape, http://www.sun.d20.cz/clanky/kultura/historicka-mesta.html
-
Proč si scény zaslouží pozornost
Většina lidí pojem "scéna" intuitvně chápe a možná není úplně třeba jej pitvat, ale pokud toužíš po přesném vyjádření, http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/rpg-scenaristika-3-o-co-tu-ma-jit.html
-
Tajemné a děsivé místo, prostor k odpočinku a rozjímání, skrýš před nebezpečím, nástroj obživy, to vše a ještě mnohem více znamal a znamená pro lidskou http://www.sun.d20.cz/clanky/kultura/4990.html
-
Na jednom fóru jsme se s fanoušky různých edic Dungeons & Dragons neustále motali v kruzích kolem odlišných herních stylů a nakolik je různé edice http://www.sun.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4983.html
-
Západní vs. Východní morálka
Kdokoli, kdo cestoval, nebo měl možnost blíže se seznámit s lidmi z jiných kultur, si zajisté všiml, že dotyční často http://www.sun.d20.cz/clanky/kultura/moralka-podle-moralnich-piliru.html
-
Měla by být dovednost Klamání použitelná proti hráčským postavám? Hypotetická situace v hypotetické hře: Billy nedůvěřuje Sue. Hráč Billyho postavy http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/4980.html
-
Rok 476 dnes rozeznáváme jako zásadní milník, dobu, kdy se antický svět definitivně přerodil do světa nového, středověkého. Nepříliš překvapivě http://www.sun.d20.cz/clanky/kultura/upadek-a-rozdeleni-rimske-rise.html
-
Teoretikové považovali město za směs aristotelského politického systému aristokracie a demokracie, a na tomto „směsném“ charakteru se shodli všichni http://www.sun.d20.cz/clanky/kultura/mestska-sprava.html
-
Než se dostanu k samotnému tématu, je potřeba se alespoň letmo zmínit o samotném základu: Nebudu zde na tomto místě nic moc dokazovat, prostě zkuste http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/omezeni-a-zdroje-magickych-systemu.html
-
Tento týden členové týmu R&D míří do Indianapolis v Indianě, aby se zúčastnili GenConu, největšího veletrhu s deskovými hrami v Severní Americe. http://www.sun.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4916.html
-
Napsal Ravencrowkig (http://www.blogger.com/profile/09315630554847698555)
Tvrdím že ne. Dle mého názoru je rozdíl ve způsobu vedení hry jen kosmetickou http://www.sun.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4914.html
-
1Q/2013
Pathfinder (Paizo)
Dungeons & Dragons (WotC)
Star Wars (FFG)
Iron Kingdoms (Privateer Press)
Dark Heresy/Rogue http://www.sun.d20.cz/clanky/RPG-odborne/2794.html
-
Po dokončení překladu Fate Core mi bylo autorem hry velmi vtipně sděleno, že celá cz scéna žije tři roky v omylu - nejedná se o třetí, ale o čtvrtou edici http://www.sun.d20.cz/clanky/produkty/fate-3e-core-preview.html
-
Jak jsem už zmínil několikrát během posledních týdnů, jsme připraveni vydat v pozdních hodinách dnešního dne testovací balík pro 1. až 10. úroveň. Takže, http://www.sun.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4869.html
-
Za ta léta autogramiád, turné a rozhovorů se mě častokrát ptali, jak se to má s původem románů ze světa Malazu v hraní RPG. Mé odpovědi byly vágní i http://www.sun.d20.cz/clanky/stripky/4830.html
-
Smutným prvkem RPG průmyslu je sebedestruktivní vztah spoluzávislosti mezi hráči D&D a vydavatelem hry, ať už tím je TSR nebo Wizards http://www.sun.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4825.html
-
Abatyše Představená kláštera (opatství) některých ženských klášterů (např. benediktinek, cisterciaček či klarisek) a ústavů římsko-katolické církve. http://www.sun.d20.cz/clanky/kultura/4822.html
-
Altesse Francouzsky Výsost. a) Altesse Impeériale (císařská Výsost) – arcivévodové rakouští, ruská velkoknížata, členové císařských domů v Německu http://www.sun.d20.cz/clanky/kultura/4821.html
-
V této galerii se budu snažit vysbírat z internetu rozličné pokusy o vysvětlení, co je RPG. Cokoli najdu, bude sem přidáno jako odkaz. Odkazy budou http://www.sun.d20.cz/clanky/stripky/4808.html
-
Je na čase zase rozšířit hranice her na životní příběhy. (Tato věta je zkušebním projektem Aliance Commonwealthu proti jeho zapomnění. Tato nevládní http://www.sun.d20.cz/clanky/produkty/4773.html
-
Úvod
Máme tu další článek o Mesoamerice. Tento článek měl původně být jen jedno z rozšíření k článku Válka a válečníci, ale jak se to stává, po http://www.sun.d20.cz/clanky/kultura/Mesoweapons.html
-
V jednom místě sklouzla debata v rámci spisovatelů k Tolkienovi; optimisticky jsem poznamenal, že vyndám ze skladů nějaký starší článek, a pár lidí řeklo, http://www.sun.d20.cz/clanky/kultura/tolkienuv-jazyk.html
-
Počátky námořnictví
Středověká námořní síla a její vzestup se zrodila z několika zdrojů. Zpočátku by bylo přehnané mluvit vůbec o nějaké organizované http://www.sun.d20.cz/clanky/kultura/4721.html
-
Tento článek je stručným výpisem zajímavých koncepcí států (či jiných mocenských skupin), které by se mohly hodit pro návrh a obohacení fantasy prostředí. http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/staty-a-statecky.html
-
Uskutečněné akce
2007
2007, n.6./n.7: Sraz v hospodě u Náměstí míru
článek s účastí a fotogalerií
2008
2008, 15.6.: DnD Day - představení http://www.sun.d20.cz/skupina/5/clanky/akce-a-srazy-d20.html
-
[page name="Úvod"]
Úvod - nástin herního prostředí
Tento článek má posloužit jako operační manuál a vůbec hlubší pohled do Ordo Veritatis http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/4685.html
-
Úvod
Obrázek nahoře si dobře prohlédněte - bude totiž součástí, ne-li alfou a omegou, celého výkladu v tomto článku. (kliknutím jej zvětšíte http://www.sun.d20.cz/clanky/RPG-odborne/dynamicka-teorie.html
-
Vzestup a pád
Válka je dvojsečná zbraň. Dokáže lidi vybičovat k novým převratným myšlenkám, státy přimět k velkolepým stavbám a projektům, ale může http://www.sun.d20.cz/clanky/kultura/4404.html
-
Co je to takt?
Jedním z nejjemnějších prvků, na něž lze smysluplně členit vyprávění jsou takty. Nabízím vám přehled současných teoretických úvah o tomto http://www.sun.d20.cz/clanky/RPG-odborne/pribehove-takty.html
-
Zdrojem bohatství nemusí být jen kovy či drahé kameny. Těžit a obchodovat se dá s mnoha dalšími věcmi, na první pohled obyčejnými, tradičně podceňovanými http://www.sun.d20.cz/clanky/kultura/4561.html
-
Slovo „hrdina“ se v okolních textech objevuje docela často. Sami asi máte nějaké povědomí o tom, co to znamená být hrdinou. Zkusme si nyní toto slovíčko http://www.sun.d20.cz/clanky/kultura/hrdina-na-recky-zpusob.html
-
Hlavní cílem ne-li přímo cílem všech cílů 4. edice D&D je vnést do bojových sekvencí rovnováhu. Poslední verze této mateřské lodi RPG hledá rovnováhu http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/4495.html
-
Historické pozadíHlavním cílem vikingských nájezdů v 9.-10. století byly Britské ostrovy a severozápadní Francie. Zde byl roku 911 donucen západofranský http://www.sun.d20.cz/clanky/kultura/normansti-rytiri.html
-
Je to nádherný, veselý, nervydrásající okamžik. Zlosyni tohle nemají dělat. Mají čelit hrdinům ve vzrušujících duelech, kde se výhoda přelévat z jedné http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/protivnici-motivace.html
-
Žánr příběhu je sada daných očekávání. Bez ohledu na to, o jaké se jedná médium, užívají vypravěči příběhu žánr, aby přitáhli publikum. Když čerpáte z http://www.sun.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4494.html
-
Mrtví antického světaZemřelí antického starověku byli pohřbíváni výhradně mimo města. Pohřbít zemřelého uvnitř města se příčilo tehdejšímu přesvědčení http://www.sun.d20.cz/clanky/kultura/role-mrtvych.html
-
Článek bude živelně aktualizován dle žádostí a vývoje věcí. Prosím neváhejte napsat do diskuse pokud něco nebude jasné nebo bude chybět, díky
Tento http://www.sun.d20.cz/clanky/RPG-odborne/slovnicek-pojmu.html
-
V posledních měsících se nám objevilo několik nových RPG projektů z naší vlastní scény. Ať už jde o věci ze sousedního fóra nebo o projekty představené http://www.sun.d20.cz/clanky/RPG-odborne/uvod-do-game-designu.html
-
Následující rady a postřehy jsou určeny pro hru v "realistickém" prostředí. Čím více magie a nadlidských schopností ve hře chcete, tím míň se nechte svazovat http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/desatero-praveho-lukostrelce.html
-
Nášup psychožvástů (!) a jejich přínosnost pro násProbereme si teorii osobnosti a ukážeme, jak se dá psychologie osobnosti vztáhnout na tvorbu postav. http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/tvorba-postav-osobnost.html
-
Přiznejme si to - v reálném světě moc hrdinů nebylo. Natož hrdinských družin. Takové, jací se nachází v našich příbězích, nacházíme jen v legendách, beletrii http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/hrdinove-jako-socialni-trida.html
-
Principy hraní hororové hryZa dobu, kdy jsem vedl hry v hororovém prostředí, jsem si mnohokrát ověřil kudy cesta nevede a postupně jsem dospěl k několika http://ravenloft.sun.d20.cz/clanky/204/principy-hororu.html
-
ÚvodJak postupujete, když vytváříte postavu pro novou hru? Ptám se, protože vytvořit postavu z ničeho není vůbec jednoduché. Můžete použít něco, co dobře http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/muzske-archetypy.html
-
ÚvodJak postupujete, když vytváříte postavu pro novou hru? Ptám se, protože vytvořit postavu z ničeho není vůbec jednoduché. Můžete použít něco, co dobře http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/zenske-archetypy.html
-
Po úspěchu prvního d20 srazu v Kamenici, který byl sice komorní, ale rozhodně nikoliv o to méně zábavný padlo rozhodnutí v této nově založené tradici http://www.sun.d20.cz/skupina/5/clanky/4308.html
-
Říká se, že dobrá práce ze společenských věd se nejlépe pozná podle toho, že vyvolává reakce. Tak například na Marxe (materialismus) zareagoval Weber (původ http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/4025.html
-
Osobně vidím celkem výrazný rozdíl mezi herními "kouzelnickými" systémy magickými a mystickými, natož alchymickými. Dlouho jsem hledal nějaký koncept, http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/zakladni-kameny-systemu-magie.html
-
I. Podstata náboženství„...měli oproti nám, zhýčkancům 21. století, tu nevýhodu, že neznali odpovědi na děje přírody, opakující se okolo nich, zásadně http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/mytologie-a-nabozenstvi.html
-
[page name="Alnagův report"]
Voodoo kletba
Původně vyjádřilo ochotu přijet na sraz něco kolem 40 lidí, ale se zpřesňujícími informacemi se to zlimitovalo http://www.sun.d20.cz/skupina/5/clanky/3951.html
-
Věděl jsem, co Braunstein byl (svým způsobem), a tak jsem tam celou svou skupinku vlekl do velmi, velmi vzdálených výsp conu na seminář v jedné tiché místnosti http://www.sun.d20.cz/clanky/RPG-odborne/braunstein.html
-
Zde je destilované převyprávění toho, co jsem napsal před patnácti lety v dopise Loydu Blankenshipovi a souvisejících nesmyslů, které jsem deklamoval na http://www.sun.d20.cz/clanky/RPG-odborne/komercni-pritazlivost.html
-
Hry na životní příběhy se navždy změnily v okamžiku, kdy první hráč řekl, "Vím, že to je nejlepší možná strategie, ale moje postava by to neudělala." Znenadání http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/literary-edge.html
-
Při nedávném rozhovoru mi Ebon Hand připomněl můj slib, že s akcemi.d20 provedu něco oživujícího, pro začátek nějaké ty pravidelnější akce.Pravda byla, http://www.sun.d20.cz/skupina/198/clanky/ruzna-popijeni-praha.html
-
http://www.sun.d20.cz/skupina/198/clanky/3778.html
-
Vítejte v Alterverzu. Neplést s Muliversem - Alterversum je jen jednou z výsečí Multiversa, tou, ve kterém se ze všech možných existujících světů nachází http://www.sun.d20.cz/clanky/kultura/mezisvet.html
-
D20 Modern: Critical LocationsEric Cagle, Owen K.C. Stephens a Christopher WestWizards of the Coast, 2006První dojmy
Útlá kn http://www.sun.d20.cz/clanky/produkty/3561.html
-
[page name="Souvislost rozhodujících autorit s protagonizací postavy"]
Souvislost rozhodujících autorit s protagonizací postavy
První věc, u které bych http://www.sun.d20.cz/clanky/RPG-odborne/3519.html
-
Mnozí z nás si už určitě pokládali otázku, proč lidé vlastně hrají RPG hry, pokoušeli se na ni odpovědět nebo o tomto tématu četli nějaké články.
Má odpověď http://www.sun.d20.cz/clanky/RPG-odborne/hrani.html
-
[page name="úvod do Zeměplochy"] AutorZeměplocha, svět a zrcadlo světů. Je to svébytné literární prostředí, stejně jako to je sakrastický odraz našeho http://www.sun.d20.cz/clanky/kultura/zemeplocha-samostatne.html
-
[page name="úvod do Zeměplochy"] AutorZeměplocha, svět a zrcadlo světů. Je to svébytné literární prostředí, stejně jako to je sakrastický odraz našeho http://www.sun.d20.cz/clanky/kultura/zemeplocha-hlidka.html
-
[page name="úvod do Zeměplochy"] AutorZeměplocha, svět a zrcadlo světů. Je to svébytné literární prostředí, stejně jako to je sakrastický odraz našeho http://www.sun.d20.cz/clanky/kultura/zemeplocha-smrt.html
-
E. Gary Gygax: otec RPGErnest Gary Gygax se narodil 27. července 1938 jako syn švýcarského přistěhovalce a americké matky. Od roku 1987 ženat s Gail Carpenterovou http://www.sun.d20.cz/clanky/RPG-odborne/1866.html
-
[page name="úvod do Zeměplochy"] AutorZeměplocha, svět a zrcadlo světů. Je to svébytné literární prostředí, stejně jako to je sakrastický odraz našeho http://www.sun.d20.cz/clanky/kultura/zemeplocha-carodejky.html
-
[page name="Úvod"]Neúnavný reportér Imagonemu - Gilber Kraag - cestuje Jižní Amerikou. Možná hledá inspiraci pro jednu ze svých teorií transdencentálního http://www.sun.d20.cz/clanky/RPG-odborne/3412.html
-
Puppetland a PowerkillJohn TynesHogshead Publishing, 1999Johna Tynese můžete znát jako spoluautora Call of Cthulhu d20 (nebo doplňku http://www.sun.d20.cz/clanky/produkty/3384.html
-
[page name="úvod do Zeměplochy"] AutorZeměplocha, svět a zrcadlo světů. Je to svébytné literární prostředí, stejně jako to je sakrastický odraz našeho http://www.sun.d20.cz/clanky/kultura/zemeplocha-mrakoplas.html
-
Pantheon and other gamesRobin D. LawsHogshead Publishing, 2000Pantheon and other Roleplaying game je jedna z řady her ze série "New St http://www.sun.d20.cz/clanky/produkty/pantheon.html
-
Začnu od lesa a zeptám se, možná trochu podivně, proč si vlastně hrajeme na hraní rolí. Zní to divně? Tak tedy proč hrajeme role. Co nás vede k tomu, abychom http://www.sun.d20.cz/clanky/RPG-odborne/cesta-do-pekla.html
-
Předem se omlouvám za případné gramatické chyby, které v této práci ještě zbyly, ale mám dojem, že by jich tam už moc být nemělo, ty první ze mě učitelka http://www.sun.d20.cz/clanky/RPG-odborne/seznameni-s-rpg.html
-
[page name="Lion Rampant a White Wolf magazine"]
Lion Rampant: 1987-1990
Nakladatelství Lion Rampant bylo založeno roku 1987 Markem Rein*Hagenem a Jonathanem http://www.sun.d20.cz/clanky/RPG-odborne/2894.html